WE ARE NOW!

Campaign Crush

untitled-2

Acne Studios AW16 kampagne er en af min absoulette favoritter når det kommer til kampagner. Stifteren Jonny Johansson brugte sin 11 årige søn Frasse som model. Det at benytte sige af en dreng til at fremvise tøj til kvinder sætter kønsspørgsmålet og det androgyne look i fokus. Kønsrollerne er ikke længere så klar opdelte i modebranchen og vi bør alle lade os inspirere af hinanden og den naturlige kreativt som børn har.

 

untitled-1

En anden kampagne som jeg må nævne er Célines Spring 2015 Kampagne. Hvor model var den 80 årige Joan Dion. Et evigt stilikon men også et bevis på at fashion ingen alder har. Kampagnen er skudt af den anerkendte fotograf Juergen Teller.

 

untitled-3

 

Når man snakker om kampagner i modebranchen, så kan man i min optik ikke komme uden om Helmut Lang. Her er en kampagne, hvor brandet har anvendt et fotografi af Robert Marplethorpe. Ret modigt at lave en kampagne, hvor der overhovedet ikke er nogen direkte reference til brandet andet end at navnet er nævnt.

/LOU

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

WE ARE NOW!